Alla inlägg under december 2010

Av Jen - 27 december 2010 09:28

Tigerväckte mig halv åtta för att han höll på å kissa på sig så det var bara att studsa upp ur sängen o gge sig ut på en kortis... sen har jag faktiskt kämpat för att inte somna om ! tänkte att de är såååå onödigt.



Ett film tips- ELF

den är ju bara alldeles för mysig!   


Sjukt härlig och mysig Julafton ! den bästa på fleeeera år! :)


IdaG ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen! Ett streg i taget ^^,

Av Jen - 23 december 2010 19:09

härlig dag faktiskt! :) bortsett från nattens mardrömm... vaknade straxt efter att jag blivit skjuten i ryggen i syftet att dö.. men minuterna senare vaknade jag av att syster ringde och väckte mig, det lässkiga var att jag hade en konstig brännande känsla i den punkt i ryggen jag blev skjuten.. creeaapy ..


MEN! åter till DAGEN FÖRE JULAFTON!  

Älskade moster Josephine fyllde juh hela 20 år idag!

STORT GRATTIS TILL DIG HJÄRTAT!

  


Firade henne idag på dagen hos mormor, massor mys med alla flickorna i familjen -Mormor, Mamma, Jen, Josse, Johanna, Sanna & "lilla" Sophie! super gott fika och underbar tårta hade dom gjort!


  


Efter firandet träffade jag mitt kära X Robin för att ge&få en Julekram!

sedan bar det av till Hälla & djurmagazinet för att köpa hundfoder och sista julklapparna till min lilla stora bäbis, och renluva som han är lite laagom förtjust i 


Hjälpt mor med lite potefät-skalande och nu är det helt ny griljerad skinka osv och filmen ELF!

sen ska jag nog sova sova sova!

  

Av Jen - 22 december 2010 23:49

Underbar dag med älskade syster Emelie!

Började med att gå på hennes Julavslutning imorse, MYS! sedan hem till mig dona lite med lägenheten, lunch och buss till Hälla.

Planen var att vi skulle käka kina buffé men då såg vi att det fans Julbord på IKEA. Tydligen första gången dom hade det & det gjorde dom riktigt bra måste jag säga ! Båda nästan rullade ut från stället haha!

köpte två nya lampor till mig själv och stearinljus att fylla mina ljusstakar med.


Nu har jag bara mellersta syrrans julklapp kvar... den blir svår! eller nejjusste! brainstorm, bara sådär! :) dessvärre hade ju ikea och maxi pappkassar från helvettet som gick sönder i handtaden och jag tyckte riktigt synd om mig själv! Men väl hemma igen efter att hämtat upp hunden påvägen gjorde jag mitt vardagsrum toppen fint måste jag faktiskt få skryta om! målade ju klart (bortsett fondväggen men de måste jag handla färg till)

igår så idag hängdes det upp julstjärna och julgardiner och diverse ljusstakar och tavlor på väggarna! TOPPEN! Stolt är jag över mig själv och det är inte ofta. Nu är jag svin trött och ska vänta cirkus kvarten på att få skölja ur mina slingor det ska bli kul haha, äsch kan inte bli så hemskt tror jag inte. och blir det helt åt skogen har jag ju bara mig själv att skylla hehe! sen en liten promenix med Tiger och bums i säng för imorgon blir jag hämtad för att fira moster som blir 20 år.!


riktigt nice dag, förutom att jag var grinfärdig över kassarna som pajjade som var FULLA med grejjer ... nu ska jag slå in julklappar!


BLESS  

Av Jen - 21 december 2010 22:11

så fuckedUP trött på att folk ska göra livet så jävla surt för en! Fan är det enda jag har att säga.   


försök och glöm det för ikväll och imorgon och för resten av veckan det är faktiskt Jul snart! ska försöka se framemot det lite mera! det är ju faktiskt min och Tigers första jul tillsammans!   

Av Jen - 21 december 2010 02:46

härlig kväll-

brödbak hos en god vän riktigt bra blev det fast vi inte hade tillräckligt med mjöl och fick lov att improvisera!

vidare till fia för kvällsmys med kaffe & thé o jul musik! härligthärligt! Men nu måste jag faktiskt lägga ner data-nördandet och sova! för imorgon blir det tidigt .


sleep tight everone!  


en bild på min vackra Fia bjuder jag på också!   

Av Jen - 20 december 2010 19:20

Net on Net med moster sedan en liten runda på stan och köpte en julklapp, träffade Angelica en snabbis, o sedan hem till min älskade Tiger. diskat har jag också gjort, men vardagsrummet får se ut såhär till imorgon . och imorgon lovar jag mig själv att ta tag i det!! Nu ska jag hem till min käre vän Emil o hälsa på har inte sett honom på evigheters evigheter!


en riktigt fin bild på mig och syster bjuder jag på!  

Av Jen - 19 december 2010 03:10

och det tror jag att jag får ..

bara en grejj innan jag skickar datorn-

jag älskar mannagrynsgröt! 


Imorgon ska jag fira älskade lillasyster! åååh vad tiden går fort! o sen har vi moster´s födelsedag på torsdag och julafton på fredag!

fullfräs på veckan!


Sleeptight!



only god can judge me

Av Jen - 16 december 2010 22:57

jag förstår inte ... someone who knows how 2 get on the right way again...?

 

Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards