Alla inlägg under februari 2011

Av Jen - 28 februari 2011 16:23

tror jag att det är iaf.. fan , doesnt matter , im sick anyway.  :(

Av Jen - 23 februari 2011 12:08

underbart väder idag! utnyttja det!


Igår var jag och solade på kristiansborg med Carola, underbart skönt var det! har inte solat sen jag var i spanien så det var verkligen välbehövligt! Lite färg fick jag iallafall fast det var ganska kassa rör, såg imorse att jag bränt mig lite i ansiktet också.. haha men det gör inget borta till imorgon!


Idag då- vaknade halv nio av att Tiger började hulka.. konstigt att han börjat spy på mornarna .. hmm. var endå ut med han sent igår.. Men men! hoppas det blir bättre stackarn.. fast det är ju iuf det ENDA jag kan vakna själv av har jag märkt ... Ingen väckarklocka fungerar på mig överhuvudtaget! skit jobbigt är det :(


Gick upp och var ut med hunden satte på kaffe när jag kom in och slumrade till igen i sängen med kläder och allt, jag skulle ju bara vila lite! gick ialf upp vid 10-halv 11. de är iuförsig tidigt för mig endå . hoppas på att det fortsätter vill verkligen börja gå upp på morgonen de e sååå trist att vakna när halva dan redan har gått.

 

Åh höll ju på å glömma! I lördags var det dop- Gabriella döptes i arboga kyrka. haha Farbror döpte sig också! fast han såg mest ut som en besvärad hund som bara ville skaka av sig vattnet på huvudet, haha. Riktigt vackert var det! å lilla kusin var sååååå FIN! :) är riktigt glad för eran och familjens skull att ni fick en så underbar dotter!


 

Kom just in med Tiger.. vilken härlig tystnad det var här hemma när jag klev innanför dörren, ingen tv på och så får det nog förbli också ... Nä om man ska försöka göra något vettigt av dagen då! ett par samtal måste iallafall göras!


Förresten har jag rasat upp i vikt! så nu ser man väl ut som förr... suck...


AAAAEH! min SKÄRM har TOK DAMP! byter färger å drygar sig.. :( nyss var den normal men nu är den HELT ÅT SKOGEN GUUUUL! FAN!


Hej!


"vägen till framgång går alltid via misslyckanden"

Av Jen - 17 februari 2011 00:34

skulle man ju kunna kalla det lr?


Var upp ganska tidigt imorse , för mig var det tidigt dvs. straxt efter 9. käkade frulle var ut med hunden och satte igång storstädning och tvätt stuga! Har hållt på med tvätten preeecis hela dagen fram till någon timma sedan, orka ha tvättstugan i 12 timmar! bara för att dom där jääävla torkskåpen är TOTALT värdelösa, nej men de torkar skit sakta och rymmer knappt något alls ... sen tog de sådan tid för att jag gjorde massa annat emellan också, men jag slapp iaf blöt tvätt i lägenheten! :)

Dammsugit och skurat har jag också gjort, väldigt välbehövligt. fan måste få in någon slags städrutin.. Ye Ye duktig har jag vart iallafall och är hel nöjd med mig själv. och inatt ska jag sova i en renbäddad säng. underbart!


Angelica med pojkvän och  lilla zigge var hit och hälsade på det var riktigt roligt! har inte sett henne på ett bra tag...


Stötte på Hanna och Kelly när vi var ute och gick så det blev en liten promenad med dom också me like.. Också har jag träffat Fia-Lotta också :) det var ett tagsen nu IGEN. haha men vad ska man göra.. TRevligt iallafall!


Nu har jag äntligen vart ut med hunden på sista promenaden så nu sitter jag här i sängen och lyssnar på lite musik halv kikar på two and a half men och dricker grönt te med skummad mjölk. KUNDE min kväll bli bättre? Skulle inte tro det va!


Ja men jusste! bytte plats på mina soffor idag också flyttade jag på datorn så internet sladden räcker.. men måste nog ringa till tele2 och be dom sätta igång skiten .. väldans nöjd blev jag med sofforna , käns mycket större! :)


Nu ska en väldigt nöjd och glad Jen dricka upp sitt te och sen krypa till kojjs!


God Bless Yah so i hope you will sleep as tight as i do !

Av Jen - 16 februari 2011 11:04

Man kan faktiskt vara glad utan att ha ett léende på läpparna, lr? Jag kan iaf!


Tiger ligger och snusar i sängen. låter riktigt skönt. men jag har fått mina 8 timmar ungefär. Somnade som en stock igår. riktigt skönt! Myyys.

morgonpromenad och frukost - Klart!


Nu är det tvättstugan och städning som gäller! för att sedan sticka ner på stan en runda!


Sällskap? isf har du väl mitt nummer!


Fånga dagen, du vet aldrig om du får vara med om en ny... Är det min tur idag så har jag iallafall inte lämnat ett berg med tvätt och en skitig lägenhet efter mig ;)


 

Astro´s nuvarande ägare fyller år idag! GRATTIS Jonna :)

   

Av Jen - 15 februari 2011 23:31

Mitt SKIT internet hoppar -som vanligt ALLTID UR! och oftast mitt i nånting...

blir skit sur. suck.


Fick den smarta idén att kanske ta arslet ur vagnen och flytta datorn så internet sladden räcker o kolla om mitt andra internet har hoppat igång ännu - vilket de borde ha gjort för ganska längesen ..


sometimes i feel awesome for a moment.. but the next i feel like shit.


Possitivitet är viktigt men endå så enkelt. om du bara vill kan du påverka ditt tankesätt hur enkelt som hellst. Om inte annat kan man alltid stanna upp någon sekund och tänka att man ska vara nöjd bara man har något! för det fins faktiskt dom som inte har något över huvudtaget..


På fredag ska jag hälsa på familjen, var ett tagsen nu. vi har en plan jag och lillasyster vi ska göra TACO PAJ! GaaaaaLet jävla GOTT! =D


Sleeptight!

Av Jen - 14 februari 2011 02:36

de orden dök upp i mitt huvud, bara sådär helt utan anledning.


Det är inte roligt att veta när vänner håller sig borta för att de mår dåligt. Man känner sig så värdelös i all maktlöshet...

Hoppas du blir bättre snart så vi kan ses hörruh, var ju faktistk löjligt längesen nu ...


För övrigt sov jag bort hela denna söndag, synd med tanke på fint väder? men det skulle det bli igen imorgon så får utnyttja det då istället! MÅSTE ta mig ner på stan och lämna in diverse papper . BLÄ. också lite annat shiet ...


Men nu ska jag gå och lägga mig o tänka på att jag alltid lyckas glömma klippa Tigers klor. Fy Jennifer! Tart imorn istället dåå.. As usuall .. hehe


Nämen fi&sodäer nu lockar sängen mer än pannan i tangentbordet. SLeeeP TIGHT!

Av Jen - 10 februari 2011 23:25

runt runt runt lr? jag mår bra endå trorjag. allt är lite förvirrande och oklart i min skalle men jag har inte en aning .. så mycket tankar men inte ett enda ord, as usual. tröst löst, men vad ska jag göra? tänk om någon liten nisse kunde hoppa ur en snöhög i skogen och komma med ett facit! FääEn!

Av Jen - 3 februari 2011 16:44

Toooorsdag är det ju idag ja,.. Idag har jag träffat en riktigt fin vän. som vanligt så ses vi alldeles för sällan... men men. jag älskar dig endå! and i will always do!


Konstigt humör jag blev på ? hmmm... nu är inbördeskrig i knoppen på mig igen. ska nog ta o pressa lite jouice av häften, blodapelsin vad tycks? färskvara endast idag!


Spåkulan säger :

"Du har en eld i dig och kommer att lyckas med det mesta."


jag blev lite nyfiken. och lite glad. men mest nyfiken. hmm.. nej nu ska jag återgå till någon vettig sysselsättning istället för att sitta här och få ont i ryggen, Cind of waste of expensive time of mine!


time is money- we always say time will tell?

Time will tell what? how much money we get? ÄäaRrrgGHhh, fuckitgotohellandringthatbell.

Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards