Alla inlägg under januari 2011

Av Jen - 31 januari 2011 19:20

Idag var jag fantastiskt duktig o gick upp straxt för 9. Måste komma igång med lite morgon rutiner, det håller ju inte i längden att sova bort hela dagarna .. och när det är så här underbart väder måste man ta vara på det!


runt elva iallafall traskade jag ner till stan för diverse ärenden, träffade också min lilla Angelica o Zam. fick dock inte banken avklarad men det verkade som om det inte var meningen med det heller för varje gång jag tog ett nummer var det evigheter kvar så jag sprang och gjorde ärenden emellan och såklart- missade jag mitt nummer. Blä. Tog faktiskt bussen hem för det började bli riktigt kyligt..

Väl hemma käkade vi lite lunch jag och Tiger och sen somnade jag visst.. och vaknade för inte alls så längesen.. tänk vad jag älskar att sova.. Tiger ligger faktiskt fortfarande och gör det haha, plutten blev trött han med. men han fick ju faktiskt leka lite med både Hijo och Zigge på stan :)


Jävla satkärring utanför Nordea som jag tjaffsade med. tänk att kärringar aldrig kan hålla sin käfft stängd!!!! skojja inte om att hon gjorde mig GALEN! men pensionärer kan man ju knappast ge en snyting då får dom väl hjärt attack och kolar på fläcken..


Nu väntar jag på min käre vän. hopp i säng ganska tidigt idag med för imorgon ska jag hämta ut mina nya nycklar! HerreJösses vad skönt det ska bli att äntligen kunna låsa och komma ner i källaren så jag kan tvätta!! saknat det ENORMT. usch vad handikappad man blir without a key..

    i miss this summer.. it was truely wonderful! men inte är det ALLTför långt till sommaren är här igen.. kan ju iallafall försöka inbilla mig det ;)

Av Jen - 27 januari 2011 17:53

Jag mår heelt okey faktiskt, hur mår ni själva?

Jag har iallafall betalat mina räkningar och blivit vääldigt fattig.. but life goes on!

take care ..

Av Jen - 17 januari 2011 22:55

but i got better things 2do. than this.


Men idag har jag iallafall haft en uuuunderbar dag! träffade älskade Lidia på stan på en fika o masssoooor av skitsnack mysmysmys, var alldeles för längesen!


Hemma igen kommer jag alldeles lagom till en underbar middag! med vårrullar å nå indisk wook typ, sjuuukt gott! Yummi!


nu har jag just druckit en riktigt god islatte o ska mysa lite innan sängen skriker mitt namn!


Bad day? if so .. MAKE IT GOOD! you´re the only one who can..


o förresten en till liten sak jag faktiskt har att säga-


Live your life the way you wanto live it!


snöa inte in på dina snedkliv och misstag, lägg dem istället i "ryggsäcken" och se dom som livserfarenheter, O livserfarenheter kan man omöjligt få för mycket av! Eller har du hört någon skryta om att personen i fråga är expert på att leva?

skulle inte tro det, jo kanske... men dom människorna sitter inlåsta på 92:an och kommer förmodligen få stanna ett tag.


nej nu ska jag gå för påskharen står å sparkar mig i skallen av otålighet för hans nissar har tappat bort midsommarstången.  

Av Jen - 3 januari 2011 17:25

har faktiskt haft mycket bättre saker för mig än o sitta här den senaste tiden! Jajjeeemen! Heeeeeeeeeelt underbar nyår har jag haft o då räknar jag in dagarna för & efter! helt klart minnesvärt. det var ett par år sen. 2011.. Jo det KAN bli ett riktigt bra år om att går som det ska och jag faktiskt tar tummen ur arslet och börjar handla efter bästa förmåga, vilket jag verkligen tänker göra! INGET ska få ner mig engång till. Jag är glad. jag är Lycklig! och de ska jag tala om är en underbar känsla man kan ha som verkligen inte är lätt att känna..


Jag menar det fins så många sätt man kan känna sig lycklig på- men den här gången är jag nästan helt säker på att det är äkta lycka som kommit till mig för att stanna! Kommer iallafall göra allt i min makt för att det ska förbli så...!


hoppas resten av er också är lite possitiva inför det nya året?


Bless


Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards