Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

modemet från helvettet!

Av Jen - 15 februari 2011 23:31

Mitt SKIT internet hoppar -som vanligt ALLTID UR! och oftast mitt i nånting...

blir skit sur. suck.


Fick den smarta idén att kanske ta arslet ur vagnen och flytta datorn så internet sladden räcker o kolla om mitt andra internet har hoppat igång ännu - vilket de borde ha gjort för ganska längesen ..


sometimes i feel awesome for a moment.. but the next i feel like shit.


Possitivitet är viktigt men endå så enkelt. om du bara vill kan du påverka ditt tankesätt hur enkelt som hellst. Om inte annat kan man alltid stanna upp någon sekund och tänka att man ska vara nöjd bara man har något! för det fins faktiskt dom som inte har något över huvudtaget..


På fredag ska jag hälsa på familjen, var ett tagsen nu. vi har en plan jag och lillasyster vi ska göra TACO PAJ! GaaaaaLet jävla GOTT! =D


Sleeptight!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jen - 12 juli 2011 21:40

i need  somebody who´s always there . this can't go on.

Av Jen - 29 mars 2011 07:29

Ja.. har vänt upp och ner på den här jävla lägenheten ett ANTAL gånger nu för att hitta min äälskade toffla ... men jag börjar ge upp hoppet om den helt och hållet..   Det verkar som om det är större chans att hunden ätit upp den lr att någon id...

Av Jen - 19 mars 2011 20:18

somnade alldeles försent igår , men sånt som händer gick upp vid halv ett idag så har jag lekt av hunden ordentligt så har jag rensat ur så gott som alla skåp på skit grejjer som ska ner i källaren dammsugit och gjort rent sofforna ... anlednigen til...

Av Jen - 8 mars 2011 15:07

Går det att må dåligt när man vaknar med en underbar människa bredvid och solen skiner under klar blå himmel? eeehNEJ!   Tog en långpromenad med min underbara hund som sköter sig sjukt bra med nya halti selen, stannade till hos Sandra på vägen fö...

Av Jen - 3 mars 2011 14:21

ovanför mig bor det en äldre man på ca 80+ som jag med jämna mellan rum hjälper med matkassar. gubben är riktigt go faktiskt hehe :) jag tycker att man ska hjälpa sina grannar så gott man kan! och idag när jag hjälpte han upp med kassarna så ger han ...

Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards