Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Städad onsdag!

Av Jen - 17 februari 2011 00:34

skulle man ju kunna kalla det lr?


Var upp ganska tidigt imorse , för mig var det tidigt dvs. straxt efter 9. käkade frulle var ut med hunden och satte igång storstädning och tvätt stuga! Har hållt på med tvätten preeecis hela dagen fram till någon timma sedan, orka ha tvättstugan i 12 timmar! bara för att dom där jääävla torkskåpen är TOTALT värdelösa, nej men de torkar skit sakta och rymmer knappt något alls ... sen tog de sådan tid för att jag gjorde massa annat emellan också, men jag slapp iaf blöt tvätt i lägenheten! :)

Dammsugit och skurat har jag också gjort, väldigt välbehövligt. fan måste få in någon slags städrutin.. Ye Ye duktig har jag vart iallafall och är hel nöjd med mig själv. och inatt ska jag sova i en renbäddad säng. underbart!


Angelica med pojkvän och  lilla zigge var hit och hälsade på det var riktigt roligt! har inte sett henne på ett bra tag...


Stötte på Hanna och Kelly när vi var ute och gick så det blev en liten promenad med dom också me like.. Också har jag träffat Fia-Lotta också :) det var ett tagsen nu IGEN. haha men vad ska man göra.. TRevligt iallafall!


Nu har jag äntligen vart ut med hunden på sista promenaden så nu sitter jag här i sängen och lyssnar på lite musik halv kikar på two and a half men och dricker grönt te med skummad mjölk. KUNDE min kväll bli bättre? Skulle inte tro det va!


Ja men jusste! bytte plats på mina soffor idag också flyttade jag på datorn så internet sladden räcker.. men måste nog ringa till tele2 och be dom sätta igång skiten .. väldans nöjd blev jag med sofforna , käns mycket större! :)


Nu ska en väldigt nöjd och glad Jen dricka upp sitt te och sen krypa till kojjs!


God Bless Yah so i hope you will sleep as tight as i do !

 
 
Ingen bild

Tele2

21 februari 2011 16:34

Hej Jen,

Vi på Tele2 hoppas att du varit i kontakt med vår kundservice och startat igång ditt bredband. Annars får du gärna mejla mig på michaela.lindell@tele2.com med abonnemangsuppgifter och vilket slags abonnemang det gäller.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jen - 12 juli 2011 21:40

i need  somebody who´s always there . this can't go on.

Av Jen - 29 mars 2011 07:29

Ja.. har vänt upp och ner på den här jävla lägenheten ett ANTAL gånger nu för att hitta min äälskade toffla ... men jag börjar ge upp hoppet om den helt och hållet..   Det verkar som om det är större chans att hunden ätit upp den lr att någon id...

Av Jen - 19 mars 2011 20:18

somnade alldeles försent igår , men sånt som händer gick upp vid halv ett idag så har jag lekt av hunden ordentligt så har jag rensat ur så gott som alla skåp på skit grejjer som ska ner i källaren dammsugit och gjort rent sofforna ... anlednigen til...

Av Jen - 8 mars 2011 15:07

Går det att må dåligt när man vaknar med en underbar människa bredvid och solen skiner under klar blå himmel? eeehNEJ!   Tog en långpromenad med min underbara hund som sköter sig sjukt bra med nya halti selen, stannade till hos Sandra på vägen fö...

Av Jen - 3 mars 2011 14:21

ovanför mig bor det en äldre man på ca 80+ som jag med jämna mellan rum hjälper med matkassar. gubben är riktigt go faktiskt hehe :) jag tycker att man ska hjälpa sina grannar så gott man kan! och idag när jag hjälpte han upp med kassarna så ger han ...

Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards