Alla inlägg under februari 2011

Av Jen - 2 februari 2011 00:44

joo.. Egentligen så sammanfattade jag hela detta inlägg i rubriken hehe!

Gick och la mig i sängen vid halv tio somnade strax efter 22..

MEN vaknade vid halv elva av att jag drömde en hemsk mardröm och var alldeles dyngsvettig i mina nybäddade lakan :( USCH. vågade inte somna om så jag gick upp och gjorde mig en kopp grönt te och tog en mirtazapin..


Nu kom jag just in efter en promenad med en god vän till statoil för att köpa cigg .. nu äter jag skit god mannagrynsgröt med lingonsylt och ännu en knäckeäggmacka :) sen blir det min underbara säng igen!

Av Jen - 1 februari 2011 17:44

blev hur slut som hellst efter maten, uuuuusch. tvi o blÄ!


Är riktigt sugen på att ta en powernap tror faktiskt att jag ska ta och göra det ... Nu vaknade Tiger .. jag som just ville lägga mig på soffan,


Fast jag går nog faktiskt och lägger mig iallafall tills Jonathan kommer .. om han kommer nångång det här året. SeeeeGo!


Imorgon Arbetsförmedlingen och sen ska jag hem till systeryster och kolla på twilight!! :D ska nog ta och köpa med mig lite godis också.. myyyyyyyyyyyyyys! :)


Btw- så har jag vart duktig och hämtat ut mina nycklar idag. UNDERBART!


Presentation


honsomärsådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards