Alla inlägg den 8 november 2010

Av Jen - 8 november 2010 18:33

det var på tiden! vaknade på toppen humör o fick en riktigt trevlig lunch spicy hot av en riktigt god hjärtad vän! (hoppas du läser detta) tack så hemskt mycket för det! hoppas du hade lika trevligt som jag :) o maten var riktigt god!

hehe doggybag i kylen den kommer nog ta slut innan kvällens slut med tanke på att jag faktiskt förbränner en hel del kalorier o äckliga kolhydrater med min städning! som visserligen inte är riktigt klar men endå!


riktigt skönt att få tvätten gjord också! välbehövligt.... och med gott humör!

ännu skönare när allt e klart. vattnat blommor har jag också gjort.. måste plantera om en blomma såg jag också ...eller så stoppar jag bara på lite mera jord i den så den mår bättre ;) fuskfusk haha!


Och Förlåt mor för att jag e som jag är .. can´t do something about it... saknar MIN mor. det ska du veta.! ring lite oftare eller skicka ett sms kanske? det skulle hjälpa mycket ...


nej om man ska ta sig i kragen o göra klart? BLÄ! bara sätta igång!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards