Alla inlägg den 23 november 2010

Av Jen - 23 november 2010 21:30

im OUT! jag kommer hem om ett par veckor :) WIIIIIIeeeeee 

Av Jen - 23 november 2010 14:50

upp tjuoöger6, Vilken tur jag har som har en så härlig vän som orkade väcka mig! annars hade jag nog fortfarande legat under tecket ...


pös iväg till röntken strax efter 7, bilderna såg väl bra ut iaf på ryggen... klar strax före 8 tajmade bussen 07:59 sweeeT! (egentligen hade jag tid 07:55 men va tidig^^) upptäcker på vägen ut att jag glömt BÅDA telefonerna hemma i all stress så någon skjuts kunde jag inte ringa, och hade bara hundring löst.. men en trevlig liten kvinna var så snäll å sålde en biljett till mig så jag kunde åka.. Hma runt halv nio..


väl hemma- ut med hunden på lång promenad. för att någon timme senare greppa stavarna o gå ut å gå!

promenaden blev på ca 40 min och en svettig Jen. bra kämpat säger jag o klappar mig på axeln. de smartaste jag har gjort idag är att käkat lunch efteråt. matat musklerna helt enkelt.  

Nu dricker jag en skit god kopp med kaffe och är sur för att jag inte gick förbi kiosken o köpte cigg, men det kan vänta till efter duschen.

TjollahoppsansA sålänge då? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards