Alla inlägg den 21 november 2010

Av Jen - 21 november 2010 04:35

 




Visst är dom härliga mina mostrar? (:

Egentligen skulle jag också tagit studenten i år.

Men har man inte tid  o gå i skolan så har man inte, ha ha


Underbar kväll med Josephine iallafall! vi har ätit, promenerat, pratat alldeles för mycket så som vi är experter på att göra, haha! också halv kikar vi lite på en ganska kul film faktiskt. hoppas på att somna snart! för jag måste egentligen (fast jag inte måste nånting) gå upp i tid imorgon. (vad ska "gå upp i tid" betyda egentligen?"^^,)



Näe nu svider ögonen. dags o slå skallen i den mjuka kudden! sleeptight people.

Av Jen - 21 november 2010 01:29

http://www.netonnet.se/art/foto/kompaktkamera/digitalkamera-langzoom/langzoom-10-15x/canon-ixus1000pink/140748.4559/



jag SKA ha, ska önska mig i julklapp, annars köper jag själv =D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards