Alla inlägg den 16 november 2010

Av Jen - 16 november 2010 19:59

har iprincip nyss vaknat sov ett par timmar eller kanske två.  vart ut med MrDoggelito gett han sin kvällsmat o nu sitter jag här fast jag egentligen bör gå ner och tvätta för knappt nåra rena kläder har jag .. usch o fy o bläää, men en eller två maskiner ska jag nog faktiskt köra! yeeEees0-


sova tidigt så jag kommer upp till sjukan imorgon, också ska jag ju träffa hon den där lilla brunetten också :)



simMa Lungt i skasket!        

btw- jag är sugen på biiiiiiilar :(

 

Av Jen - 16 november 2010 07:54

Av Jen - 16 november 2010 00:06

En heel del annat fick man gjort iaf. ex- planterat om blommor, promenader med hunden mat lagad, vilket är riktigt ovanligt, diskat, o gjort rent vatten låset i badrummet. :), hämtat ut medicin osv..


nu ska jag ta en sista promenix med hunden och sen somna till OZ. för imorgon bitti är det en hel del som måste göras också !


Sleeeeep Tight!


/Jen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards